A kétszeres spanyol világbajnok, Fernando Alonso szerint a legjobb esztendők még csak most várnak rá, és biztos benne, hogy jól fogja magát érezni a Ferrarinál.
A spanyolok kedvence 2010-ben már a Scuderia pilótája lesz, és száll harcba a világbajnoki címért.
Évek óta azt pletykálták a sajtóban, és a Forma-1 berkein belül, hogy Fernando Alonso a Ferrari pilótája lesz. 2007-ben úgy tűnt, hogy a Ferrari elnökének, Luca di Montezemolo-nak le kell mondania a spanyol kedvencéről, mivel az a McLaren-Mercedes-hez szerződött.
Alonso nem egy évre kötelezte el magát a wokingiakhoz, de mivel kapcsolata nagyon megromlott a csapattal, és nem érezte jól magát, 2008-ra visszatért régi sikerei színhelyére, és ismét a Renault versenyzőjeként láthattuk viszont.
Az ide szezont a franciákkal fejezte be Fernando, ám a következőt már a Ferrarival fogja megkezdeni. Az olaszok, mint egy megváltót, úgy várják a sztárpilótát.
Alonso Felipe Massa mellett fog versenyezni 2010-ben, és váltja az időközben a raliba átnyergelt finn Kimi Räikkönen-t, aki nem mellesleg 2007-ben első ferraris évében rögtön világbajnoki címet ünnepelhetett.
Fernando Alonso: "Nincs kétségem afelől, hogy jól fogom magam érezni a Ferrarinál. Mindig is ezt akartam, és most valóra vált ez az álmom is.
Úgy gondolom, hogy a legjobb időszak csak most jön. Mindenféleképpen szeretnék segíteni a csapatnak, és biztos vagyok benne, hogy Felipe Massa mellett jól fogom magam érezni az új környezetben."
• Domenicali: A Ferrari nem árulja el Alonso-t
A Ferrari csapatfőnöke, Stefano Domenicali kategorikusan kijelentette, Fernando Alonso nem élvez majd hátrányt új munkahelyén.
A Scuderia Ferrari nem titkolja, jövőre visszatérne a csúcsra, és 2007 után mindkét világbajnoki címet elhódítaná.
A csapat „új” párossal vág neki a következő szezonban. Felipe Massa maradt, Kimi Räikkönen távozott, akinek a helyét Fernando Alonso foglalta el.
A maranelloiak a kétszeres spanyol világbajnoktól várják a nagy áttörést.
„A Ferrarinak egy olyan ember kell, aki úgy rendbe rakja a csapatot, mint anno Schumi.” – kezdte Stefano Domenicali.
Domenicali szerint Räikkönen tökéletes munkát végzett idén, egy nem igazán versenyképes autóval, de ha fejlesztésről, és a csapat moráljáról van szó, akkor Alonso-t jobb pilótának tartja.
„Azonban, ha az autót fejleszteni kell, és a csapatot föl kell tüzelni, akkor Alonso jobb, mint Räikkönen.” – folytatta Domenicali.
Sokan attól tartanak, hogy Alonso érkezésével hasonló helyzet állhat elő a Ferrarinál, mint 2007-ben az örök rivális McLaren-nél. Akkor Lewis Hamilton mellett versenyzett Alonso. A spanyol pilóta egy év után viharos körülmények között elhagyta a gárdát, és visszatért a Renault-hoz.
„Beszéltem Alonso-val a McLaren-nél tapasztalt problémáiról. A McLaren-nél úgy érezte, hogy elárulták, de elismeri, hogy kapcsolata Lewis-al (Hamilton) nem volt mindig korrekt. Mindez nem fog megtörténni Maranello-ban. Garantálom.” – tette hozzá Domenicali.
A 13-as szám babonáját mindenki ismeri, nem kell bemutatnunk. A Forma-1-ben 1976 óta nem adják ki a 13-as rajtszámot, ennek is köszönhető, hogy minden évben az eredi létszámnál egyel több rajtszám van.
Vannak szerencseszámok, például a japán kultúrában is. Ez pedig a 8-as. Nagy reményeket adhat ez a spanyoloknak, illetve az Alonso szimpatizánsoknak.
Fernando élete első futamgyőzelmét is 8-as rajtszámmal érte el, majd utána 2005-ben és 2006-ban is világbajnok lett. A spanyol versenyzőnek jövőre is 8-as lesz a Ferrarija orrán.
A számok után térjünk át a babonákra. Kezdjük akkor Alonso-val, aki állítólag az egyik legbabonásabb a mezőnyben. A spanyol egyik szokása, hogy az autóba mindig a bal oldalról szál be, és gondosan figyel arra, hogy először a jobb lábát tegye le, majd a balt.
Ugyan ez vonatkozik a kiszállásra is. Alonso 2010-es csapattársa, Felipe Massa is rendelkezi kegy furcsa szokással. Mindig ugyan abban az alsónadrágban versenyez. Az ex-Ferraris Kimi Räikkönen pedig mindig ugyan abban a zokniban.
Kérdés Alonso melyik ruhadarabját nem fogja váltani…
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.